קניות מהזמן האחרון מהאינטרנט ומהפיליפינים :)


שלום לכולן, מה שלומכן? שבוע חדש אז פוסט חדש :)
הפוסט של היום יעסוק בקניות שלנו מהזמן האחרון, חלק רכישות באינטרנט וחלק קנינו פיזית בחנויות.

לפני שטסתי לפיליפינים קניתי כמה פריטים מרוקגלאם, ככה שיהיה לי לטיול. ניסיתי למצוא לכן לינקים לדברים, חלק כבר לא במלאי, אז השארתי דברים דומים למי שאהבה/ רוצה לראות.
רכשתי את החולצה הזו-

-     
אני חושבת שהיא מדליקה וקיצית, וממש מוסיפה לכל אאוטפיט שלבשתי
-        

בדקתי באתר,  החולצה לא זמינה יותר בלבן אבל יש אותה בשחור-

החולצה הבאה היא כתומה עם כתפיים חשופות. כל הלוק הזה של החולצות ממש אופנתי לאחרונה ובעיני הוא מחמיא מאוד ונשי מאוד.


 גםהחולצה הזו שאני הזמנתי כבר לא במלאי, אבל מצאתי לכן משהו דומה, גם מרוקגלאם- http://www.rockglam.co.il/catalog.php?id=7800

הפריט הבא הוא תחתון מלמלה, שדי התאכזבתי ממנו. הוא יושב יפה, אבל זה לא העיניין, אלא ההדפס; על אף שצויין באתר שההדפס עשוי להשתנות מפריט לפריט (סבבה, מובן לגמרי), בתחתון שקיבלתי כלל לא היו פסים.



בכל מקרה הנה לינק לרכישה, התחתון עדיין במלאי- http://www.rockglam.co.il/catalog.php?id=7329
מה שאהבתי בתחתונים האלה, ועוד רבים באתר, זה הצבעוניות שלהם, שמאפשרת לשלב אותם עם הרבה חזיות שונות של בגדי ים. ככה שגם אם יש לכן בבית חזיה ורודה/ לבנה/ תכלת/ שחורה- התחתון יתאים לכן ויראה מהמם!

הפריט הבא הוא שורט לבן. 

אאוטפיט לדוגמא, עד כמה שאפשר לראות


השורט שאני הזמנתי גם לא במלאי כבר, אבל מצאתי לכן אחד ממש ממש דומה (שלי פשוט בלי קרעים)באותו מחיר אגב.

את השורט הזמנתי במידה סמאל, הגיע במדיום, השארתי את המדיום כי לא היה לי זמן להחליף. ממליצה לכן תמיד לבדוק מידות כשאתן מזמינות משהו מהאינטרנט, לפני שאתן מורידות טיקטים ואז אי אפשר להחליף.

הפריט הבא הוא טייץ ספורט של FILA, שאותו לרה הזמינה גם כן מרוקגלאם. היא קנתה אותו במבצע, ככה ששווה לעקוב כי מפעם לפעם יש מבצעים שווים.



לפני הטיסה גם הזמנתי מעדיקה את הריבוק היפות האלה! הרבה זמן חשקתי בהן ופתאום ראיתי אותן והחלטתי להזמין
אני נועלת בדרך כלל 37, אף פעם לא היו לי נעליים של ריבוק. הזמנתי 37 ואכן המידה תואמת לי.
-   


האתר הבא שהזמנתי ממנו, ואני תמיד נהנת להזמין ממנו זה אסוס- ASOS.
לאחרונה המשלוח לוקח לי הרבה זמן, הבנתי שהדואר עובר קצת שינויים ומחלק את החבילות לקבלנים, ויחידות האיסוף עכשיו רבות יותר. זה לוקח יותר זמן  אפילו הזמנתי 2 בגדי ים שלא הספיקו להגיע לפני הטיול שלי. אבל היי, יצא שחזרתי וחיכתה לי מתנה בשביל עצמי.
הפריט הראשון זה בגד הים האדום. אני חושבת שהוא ממש סקסי, יש לי משהו דומה בשחור וממש נהנתי ללבוש אותו בפיליפינים. עוד משהו שאני אוהבת בסוג הזה של בגדי הים זה שאפשר לשלב אותם עם שורטים ובקיץ אני חושבת שזה נראה משגע!

ללרה הזמנתי את אותו בגד הים בצבע בז', רציתי גם אבל לא היו מידות






הקניה הבאה היא שמלה שחורה שחושפת כתפיים. כבר כתבתי קודם על החולצה שאני חושבת שהטרנד הזה מאוד מחמיא, החלטתי לרכוש גם שמלה, היא עלתה לי כ-15 פאונד וכמובן שניתן לרכוש בצבעים אחרים.

עוד פריט סופר שיקי, גם הוא מאסוס זה התיק הכסוף והיפה הזה! 


http://www.asos.com/missguided/missguided-metallic-texutured-backpack/prd/6427481?iid=6427481

* לסטודנטיות שביניכן- ממליצה להרשם/ להוריד את האפליקצייה istudent, יש שם כל מיני קופונים, ויש 20% הנחה באסוס וזה סופר שווה!

שלושת הפריטים הבאים הם מקסטרו. את השורט רכשתי לפני הטיול, הוא מקולקיית האקטיב של קסטרו, והוא מחמיא ונוח בטירוף!


קישור למעוניינות- 


רכשתי מקסטרו גם שתי חולצות




לחולצה הזו לא מצאתי קישור באתר של קסטרו

קניות מהפיליפינים!

האופי של הטיול שלי בפיליפינים לא היה ממש לעשות שופינג, לא חיפשתי את זה וגם לא ממש כיוונתי לשם. בנינו, גם אין כל כך מה לקנות על האי, ששם הייתה עיקר השהייה שלנו. ובכל זאת, כמה ימים במנילה עושים את שלהם ;)
רכשתי לעצמי טישרט לוגו של ליווייס, עלתה כ 80 ₪


ללרה רכשתי את אותה הטישרט בשחור, גם כ-80 ₪
-   



קניתי גם 2 גינסים של ליווייס וסקיני גינס שחור, כל אחד עלה לי בין 210-260 ש"ח בערך





על האי רכשתי 3 טישרטים למזכרת, המחיר היה כ-60 ₪ לכל אחת




והדובדבן שבקצפת 
השרשרת שלי, העגילים של לרה :)




נראה לי שזהו זה בערך, מקוות שנהנתן מהפוסט וכמובן שנשמח שתשאירו את דעתכן למטה  

תגובות

  1. איזה דגם הג'ינס ליוו'ס האמצעי? הוא נראה מהמם!
    אני כבר הרבה זמן רוצה ג'ינס שלהם אבל מסתבכת עם הדגמים והצבעים..

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

פיליפינים!

בלוג חדש & קניות בבודפשט